Professor Sucharitn Bhakdi waarschuwt in een video voor de gevaren van bloedproppen bij het gebruik van mRNA vaccins.

Hij vreest dat mensen met reeds bestaande gezondheidsproblemen die de vaccinatie ontvangen, niet in staat zullen zijn om de bijwerkingen te overleven en dat jonge mensen ernstig ziek kunnen worden. Er werden reeds tragische bijwerkingen geregistreerd zoals verlamming, maar er werden ook andere gevaarlijke bijwerkingen vastgesteld maar daar heeft de massa geen weet van omdat de media dit niet naar buiten heeft gebracht: vrouwen met miskramen, hersenbloedingen, onderhuidse bloeduitstortingen, mensen die plotseling blind werden of een tekort aan bloedplaatjes waardoor deze mensen zijn dood gebloed. Deze condities worden niet gerelateerd aan de vaccinaties omdat niemand kan uitleggen waarom dit nu gebeurt en concludeert men dus maar dat er geen verband bestaat.

De professor legt haarfijn uit wat er precies gebeurt na injectie en hoe het bloed nu precies inwendig kan stollen in de bloedvaten.

Bekijk de video (Duits met Engelse ondertiteling)

(Help ons. Deel dit artikel a.u.b.)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

11 − 11 =

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.