Getuigenis: “Mijn oudste zus kreeg na vaccinatie met Astra Zeneca heftige, menstruele bloedingen terwijl ze al jaren in de overgang is.”

Onze oudste zus heeft in februari en in april Astra Zeneca gekregen. Drie weken geleden kreeg ze vanuit het niets een heftige, menstruele bloeding met dikke bloedklonters terwijl ze al jaren in de overgang is. In het ziekenhuis allerlei onderzoeken gedaan maar ze konden niks vinden. Een mogelijke link met de Corona vaccinaties werd direct weggewuifd.

Onze schoonmoeder, 2x Pfizer gehad durfde pas gisteren, huilend toe te geven dat ze ontzettend ziek is geweest van deze twee spuiten. Ook heeft ze nu ontzettend veel last van hartkloppingen en andere lichamelijke ongemakken. Ze wil absoluut geen derde boostershot meer!

Op mijn werk (wij hebben vaste patiënten) zijn er op korte tijd meer dan 15 patiënten plotseling overleden. Allen gevaccineerd. Veel collega’s van mij werden doodziek na vaccinatie en een aantal kregen zelfs Corona na volledige vaccinatie! En in onze muziekvereniging is er iemand die een tremor heeft gekregen na volledige vaccinatie met Pfizer. Deze tremor wil maar niet overgaan.

L.D.

(Help ons. Deel dit artikel a.u.b.)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

20 − 2 =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.