Na het AstraZeneca ‘vaccin’ krijgt hij een bloedstolsel en verliest 2 meter darm

Een voorheen gezonde 43-jarige vader uit Langley, zijn naam B.C. – die in het ziekenhuis herstellende is van complicaties na een bloedklonter – waarschuwt anderen om op te passen voor tekenen van problemen na vaccinatie met het AstraZeneca-vaccin.

Shaun Mulldoon en zijn vrouw Tara zeggen dat artsen hen hebben bevestigd dat hij het slachtoffer is van het ongewone maar gevaarlijke syndroom dat verband houdt met het AstraZeneca-vaccin. Het stolsel, dat in zijn maag verscheen, zal levenslang bij hem blijven nadat twee meter van zijn dunne darm werd verwijderd, bericht cbc.ca/news.

Shaun Mulldoon is van mening dat hij niet naar behoren is gewaarschuwd of beschermd tegen de risico’s van het vaccin.

Het COVID-19 vaccin van AstraZeneca-Oxford is in verband gebracht met door vaccinatie veroorzaakte immuun trombotische trombocytopenie (VITT). Symptomen zijn zware hoofdpijn, pijn, gezwollen ledematen, misselijkheid, braken en kortademigheid.

Lees hier verder.

(Help ons. Deel dit artikel a.u.b.)

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vier × 5 =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.