Nadat de Spaanse bioloog Fernando López-Mirones reeds waarschuwde tegen de Coronavaccins en de Ierse moleculair biologe prof. dr. Dolores Chahill de fatale gevolgen van een dergelijke vaccinatie bij herinfectie met influenzavirussen aanduidde, verklaart nu de Tsjechische moleculair biologe dr. Soňa Peková dat het Coronavirus van het voorjaar van 2020 allang verdwenen is en dat de pandemie kunstmatig in leven wordt gehouden door in het laboratorium gekweekte virusstammen.

Virussen gedragen zich onnatuurlijk, waarschijnlijk vanuit laboratorium

Zo beweert Peková tegenover CNN Prima News dat het oorspronkelijke SARS Cov-2 virus van afgelopen voorjaar al verdwenen is. Volgens de biologe hebben we sinds het voorjaar vier golven van virusinfecties gezien en in geen van de gevallen ging het om mutatiegolven, maar steeds volledig nieuwe soorten die eigenlijk volledig nieuwe namen zouden moeten krijgen.

Peková legde uit dat de virussen op elkaar lijken, maar niet van dezelfde soort afkomstig zijn en gebruikte een voorbeeld met honden om dit aan het publiek duidelijk te maken. Het virus is als een hond, maar elke hond is onderverdeeld in rassen, Duitse Dog, teckel, enz. Het zou nooit bij iemand opkomen om te zeggen dat de teckel van hetzelfde ras is als de labrador. Virussen die in de media en in de politiek als mutaties worden gepresenteerd, worden volkomen verkeerd beschreven. Want of een teckel nu een zwarte vacht had in plaats van bruin, of dat een teckel enigszins rechtopstaande oren had in plaats van hangende oren, dat zou een mutatie zijn.

Maar wanneer een gigantische mastiff voor je verschijnt, is het duidelijk dat het geen teckelmutatie is, maar een heel ander ras. En hetzelfde geldt voor de vermeende mutaties van deze zogenaamde virussen, volgens Peková, omdat ze op elkaar lijken, ze uit dezelfde coronavirusfamilie komen (het zijn geen katten, het zijn honden), maar ze zijn niet gebaseerd op de lente stam van het virus, die afgelopen voorjaar in Europa opdoken. Het is een heel ander ras, het is een andere stam.

De biologe legde uit dat de afzonderlijke delen van deze verschillende stammen op genetisch niveau geen mutatieniveaus bevatten. Als een persoon een gemuteerd virus voor zich had, zouden ze precies weten van welk model en voorouder het virus afkomstig was. Voor de virussen van september, december en het VK is er echter geen correspondentie met het lentevirus of het vorige virus. Het septembervirus lijkt niet op het lentevirus. Het decembervirus lijkt niet op het lente- of septembervirus. En de Britse variant is niet zoals de vorige. Dit zijn allemaal coronavirussen, ja, maar ze hebben allemaal totaal verschillende RNA-sequenties, waardoor ze een heel nieuw ding zijn, een heel nieuwe stam van het coronavirus, een nieuw “hondenras” om zo te zeggen.

Nieuwe virusstammen gekweekt in het laboratorium?

Die veranderingen kunnen in ieder geval niet het gevolg zijn van mutaties in de natuur, dat is volkomen onmogelijk, legde de moleculair biologe uit. Daarnaast wordt volgens hun onderzoek steeds duidelijker dat het coronavirus van de lente in laboratoria is ontwikkeld en niet uit de natuur komt.

Peková heeft sterk het vermoeden dat nieuwe stammen van het virus opzettelijk worden losgelaten en afkomstig zijn uit laboratoria. Ze herhaalde dat het virus zich niet gedraagt als een “natuurlijk isolaat” en dat het virus slechts een zeer zwakke immuniteit in het lichaam produceert. Als gevolg hiervan is een persoon echter helemaal niet immuun of slechts zeer zwak immuun voor de ziekte, wat op zijn beurt geen zin heeft omdat natuurlijke virussen die door dieren worden overgedragen zich eenvoudigweg niet op deze manier vermenigvuldigen.

Bovendien wordt nog steeds beweerd dat het SARS-Cov-2-virus afkomstig is van vleermuizen, maar tot nu toe was het niet mogelijk om het virus van deze vleermuizen te isoleren.

Hierbij de link naar het originele artikel van CNN Prima News d.d. 5 februari 2021: https://cnn.iprima.cz/vakcina-nemusi-fungovat-nevime-co-udela-za-deset-let-ockovat-se-nenecham-rekla-pekova-18566

Een gedachte over “Tsjechische moleculair biologe: Corona-pandemie wordt kunstmatig in leven gehouden door virussen die in het laboratorium worden gegenereerd

• 19 april 2021 om 23:00
    Permalink

Ik weet niet of het vermoeden van deze Tsjechische moleculair biologe klopt, maar ik zat al een tijdje te denken dat het niet normaal is dat het Covid-19-seizoen maar niet lijkt af te lopen, wat bij een natuurlijke Coronavirus-griep toch rond maart moet aflopen. Ik vond het ook raar dat er in de hoofdstroommedia zo weinig details gegeven worden over de aard van die zogenaamde Britse en Zuidafrikaanse mutanten of varianten. De mogelijkheid van het opzettelijk vrijkomen van een virus uit een laboratorium werd reeds in 2012 in een wetenschappelijke studie geopperd. In een peer reviewed wetenschappelijk rapport uit 2012 schreven Chieng-Te Tseng et alia reeds dat kwaad opzet bij het verspreiden van een SARS-CoV tot de mogelijkheden behoorde. In de korte inhoud van het rapport lezen we: ‘Ernstig acuut respiratoir syndroom (SARS) ontstond in 2002 in China en verspreidde zich naar andere landen voordat het onder controle werd gebracht. Vanwege de bezorgdheid over het opnieuw opduiken van het SARS-coronavirus of het opzettelijk vrijlaten ervan, werd de ontwikkeling van een vaccin in gang gezet. Evaluaties van een geïnactiveerd volledig virusvaccin bij fretten en niet-menselijke primaten en een vaccin op basis van virusachtige deeltjes bij muizen leidden tot bescherming tegen infectie, maar de uitgedaagde dieren [uitgedaagd door blootstelling aan een volledige SARS-CoV] vertoonden een immunopathologische longziekte.’ Een van de vaststellingen was: ‘Voorzichtigheid is geboden bij het toepassen van een SARS-CoV-vaccin bij de mens.’ Ik denk dat de wetenschappers die een dergelijk studierapport maken, wel zullen weten waarover zij praten, wanneer ze in het rapport neerpennen dat kwaad opzet vanuit een laboratorium tot de mogelijkheden behoort.

Beantwoorden