Stacee Dominguez Hanson meldt ernstige bijwerkingen na een Covid-19-prik

“Ik heb gewacht met het posten van mijn verhaal uit angst voor negatieve opmerkingen , daarom vraag ik je om alsjeblieft geen negatieve opmerking achter te laten, want dit is MIJN verhaal. Bedankt”

Mijn verhaal over het Pfizer Covid-vaccin … Ik heb gewacht met het plaatsen van mijn verhaal uit angst voor negatieve opmerkingen, daarom vraag ik je om alsjeblieft geen negatieve opmerking achter te laten, want dit is MIJN verhaal. Bedankt.

Ik was opgewonden gekozen te zijn om het Pfizer Covid 19-vaccin te ontvangen. Ik ben al 20 jaar verpleegster en vind het geweldig wat ik doe voor mijn gemeenschap. Ik voelde dat iedereen in mijn leven, inclusief mijn patiënten, mijn familie en ikzelf, er baat bij zou hebben als ik het vaccin zou krijgen. Wat is er tenslotte zo erg aan een vaccin? Ik geloof dat vaccins goed zijn. Ik ben gezond, geen gezondheidsproblemen en geen allergieën.

Op 18/12/20 rond 12.30 uur ga ik naar het aangewezen station, trek mijn rechtermouw op en ontvang de injectie. Ik denk: “oké, dat was niet zo erg” en ik ga 15 minuten naar de wachtruimte om er zeker van te zijn dat er geen reacties optreden. Toen ik in de lift naar beneden ging, een verdieping naar de zithoek, voelde ik me duizelig worden. Ik denk bij mezelf dat ik gewoon verkeerd in de lift ben gestapt. Ik kom op de grond en werd begroet door een verpleegster die me vroeg een minuut te wachten om te gaan zitten. Ik voelde toen een grote golf van duizeligheid over mijn lichaam. Ik vroeg of ik nu kon zitten, want ik voelde me echt duizelig en mijn benen voelen aan als noedels. De verpleegster zei vriendelijk ja, ga zitten waar je maar wilt. Ik ging zitten en ze vroeg hoe ik me voelde? Ik zei nogal duizelig en raar, maar ik denk niet dat het iets is. Een lief meisje dat tegenover me zat, zei tegen me: “Het zit niet in je hoofd, ik voel hetzelfde.” We keken elkaar aan met een verbijsterde blik in onze ogen. Toen zei het meisje dat tegenover me zat dat ze een kriebel in haar keel begon te voelen. Een paar minuten later begon ik hetzelfde te voelen, een kriebel in mijn keel. We waren het er allebei over eens dat het waarschijnlijk nog steeds niets was en dat we misschien wat water moesten drinken. Vervolgens zei ze tegen de verpleegster dat ze “volheid” in haar keel voelt. Het medisch personeel bracht haar snel weg naar een van de twee achterkamers om eventueel een infuus te starten. Ik zat daar alleen toen ik ook een “volheid” in mijn keel begon te voelen en ik keek rond maar zag niemand. Toen kwam de arts naar me toe en vroeg hoe ik me voelde? Ik zei tegen haar: “Ik voel ook volheid in mijn keel”, met een hert in een koplamp op mijn gezicht. Ze nam me mee naar de andere kamer achterin, voor het geval we een infuus moeten starten. Een infuus? Waarvoor? Ik was in de war en dacht dat het goed met me ging, maar ik voelde me een beetje raar.

Ik ga naar de achterkamer en de bloeddruk toonde 187/100 en pols 120. Ik werd door al het personeel gevraagd of ik HTN, allergieën of allergieën voor het griepvaccin had. Ik zei nee, ik heb geen allergie of HTN. De volheid in mijn keel escaleerde snel tot het gevoel alsof ik werd verstikt door extreme hitte in mijn lichaam die begon bij mijn keel en naar mijn buik zwaaide en weer omhoog. Dat is toen ik een infuus kreeg, Benadryl, solumedrol en mijn eerste injectie met epinefrine. Nu was mijn bloeddruk en hartslag zelfs nog hoger en begin ik oncontroleerbaar te trillen vanwege de epi. Ik staar naar het plafond en ik voel dat dit onwerkelijk is en ik niet, ik realiseer me nog steeds niet helemaal wat er aan de hand is totdat de medische persoon die aan mijn linkerkant staat de arts aan mijn rechterkant vraagt, ze heeft een anafylactische reactie, nietwaar ? De arts aan mijn linkerhand zegt: “Ja, dat is ze.” De dokter zegt me dat je O2-sats goed zijn, dus je ademt, dus probeer niet bang te zijn en blijf tegen me praten. Hij houdt mijn hand vast en zegt me geen zorgen te maken dat hij dit heeft en het komt wel goed met mij. Hij zegt dan dat je stem schor klinkt. Kun je harder praten? Ik kon niet harder praten. Als mijn vingertoppen blauw worden, beginnen de tranen uit mijn ogen te stromen en worden mijn symptomen erger. Ik kreeg het gevoel dat ik aan het verdrinken was. Ik vertel het hem, het wordt erger en ik heb het gevoel dat ik aan het verdrinken ben! Dat is toen ik de tweede injectie met epinefrine kreeg. Mijn lichaam bleef trillen, maar nog erger. Toen eindelijk, maar langzaam, stopte de wurging en begonnen mijn symptomen beter te worden. Het ging weg! Ik zou nu wat beter kunnen ademen en mijn stem begint sterker te worden. Toen ik eenmaal buiten gevaar was, realiseerde ik me dat ik daar al een uur was, toen ik naar een ziekenhuisbed werd gereden om te wachten tot mijn lichaam weer normaal was.

Het was 20 uur toen ik eindelijk het ziekenhuis verliet. Het andere meisje dat de anafylactische reactie had, zoals ik, ging naar de IC, dus ik had het geluk om naar huis te gaan. Ik voelde me nog steeds verschrikkelijk met een vreselijke hoofdpijn, ik kon geen 20 stappen lopen zonder te snikken en het voelde alsof mijn keel was geschopt. Mijn geweldige dochter haalde me op omdat ik niet kon autorijden en hielp me te herstellen. Dit was verreweg het gekste dat me ooit in mijn leven is overkomen. Ik vertrouw vaccins en medicijnen, en kon niet geloven wat er met me gebeurde. Ik wilde MIJN verhaal vertellen zodat je een waargebeurd verhaal kon horen van iemand die een anafylaxiereactie had meegemaakt nadat hij het Covid-vaccin had gekregen. De eerste foto is toen ik zat en me duizelig voelde en de tweede foto was vlak voordat ik werd ontslagen. Ik werd niet alleen gered door geweldig personeel en medicijnen, maar ook door de genade van God. Dank u God voor het redden van mijn leven!

Bedankt voor het luisteren naar mijn verhaal. Wees alsjeblieft voorzichtig als je het Pfizer Covid-vaccin krijgt en voel je vrij om mijn verhaal te delen … bedankt aan mijn vrienden en familie die me hebben geholpen om te herstellen, ik had het niet kunnen doen zonder jou. Ik hou van jullie allemaal en voel zo veel dat je in mijn leven bent.

Automatisch vertaald door Google

https://www.facebook.com/stacy.d.hanson.5/posts/10225698375549833

(Help ons. Deel dit artikel a.u.b.)

Een gedachte over “Stacee Dominguez Hanson meldt ernstige bijwerkingen na een Covid-19-prik

  • Avatar
    20 januari 2021 om 11:54
    Permalink

    Het is geen kwestie van vertrouwen, maar van wantrouwen tegenover een experimenteel vaccin.
    Duizendmaal bedankt, dat je de moed nam, om dit te delen.
    Veel beterschap !!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

dertien + dertien =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.